לוגו: האב לבגשמה

הסיבה המקורית לקורונה

כדור הארץ עם מסיכה להגנה מקורונה
זמן קריאה: 3 דקות

לכל דבר שקורה בעולם שלנו יש סיבה. או יותר נכון – סיבות. סוג אחד של סיבות הוא מה שנקרא "סיבות גבוהות": סיבות נסתרות, מאחורי הקלעים של העולם שלנו, שמובילות לתוצאות שאנחנו חווים. יש גם את הסיבות הארציות, אבל מאחוריהן יש סיבות נסתרות שלא תמיד ידועות לנו. קיום של סיבה אחת לא מבטל את הסיבות האחרות – הכל תלוי בגובה ובזווית מהם מסתכלים על ה"תפוח". 

ברמה הארצית, יש שלל הסברים לקורונה – החל מסיני שאכל עטלף – ועד אילומינטי וכוחות אפלים שתכננו את הכל כדי לשלוט באנושות. יש גם הרבה הסברים רוחניים – כמו שזה נועד להפחית את תרבות הצריכה והבזבזנות, להיטיב עם אקולוגית כדור הארץ, ולכוון אותנו להקשיב פנימה במקום החוצה.

ויש פרפסקטיבה מ"קומה" גבוהה יותר – הסיבה המקורית להופעת הוירוס. שמעתי את הסיבה הזו מעוד 2 מתקשרים שאני סומכת עליהם. כאן אני בוחרת להביא תקשור של חברתי רות לסטר אלמלם, שבו זה מנוסח ברור וקולע.

התקשור התקבל בתקופת הסגר, כחלק ממידע שהגיע לקראת קורס שהיא מלמדת. הוא פורסם בפרופיל הפייסבוק שלה ב 19/3/2020.

רות לסטר אלמלם
רות לסטר אלמלם


הנה התקשור שרות קיבלה לגבי הסיבה לקורונה:

אותו וירוס הינו נועד לשדרג את אותה מערכת חיסונית אשר לכם, ולבסס את הגופים אשר ימשיכו כאן בקול תרועה אל אותו עידן חדש. לכן גם אותם צעירים חסינים הם באופן יחסי, ואותם מי שסיימו – יוצאים. והרי זאת הבנתם. המטרה היא זאת מלכתחילה.

והנה באים אותם בני אדם ובחיפושם אחר משמעות מייצרים עושר בלתי נדלה של תובנות והיסקים… "נרוויח אותה התפתחות מתוך אותה טלטלה".

זאת לא המטרה? שאנשים יכנסו פנימה, ישאלו שאלות, יבינו, יחפשו משמעות? זאת התפתחות, לא?

המטרה הראשונית היתה ועודנה לסנכרן את הגופים שלכם לאותו עידן חדש. ואותו וירוס כולכם פוגשים או תפגשו אותו, לעיתים אף מבלי דעת.

ואותה ההיסטריה אשר נוצרה, היא-היא השאלה המרתקת. הנכם נלחמים באותו שינוי, והנכם מנסים למנוע את הגעתו אל כלל האוכלוסיה, אולם אין זה העיקר.

אז מה, שיתנו לזה להתפשט לכל מקום?

אותן הגבלות וחסימות נועדות לאותה השקטה נפשית, בבחינת – "נעשה מעשה". אולם אין ביכולתכם לייצר באמת את אותה הפרדה כיוון שזהו כלי אווירי – המצוי בכל מקום.

ניתן לייצר את אותן הפרדות המשקיטות אותה הנפש, אך באופן אשר אינו מעורר אותה תגובת פחד היוצאת ועולה מעל לכל פרופורציה. ומהו אותו הפחד? זהו שוב, הפחד משינוי. ואותם הנאחזים בחומר בשגרתם, נאחזים כעת בפחד, ושם אין התפתחות. אותו הפחד מנותק הוא מכוחות פנימיים, מהבנה שזהו חלק מאותה היסטוריה אנושית – ושהוא יחלוף.

 

אבל אנשים מתים! והרבה.

הפחד וההיסטריה תורמים למצבי ההיחלשות ומגבירים את הסיכוי להיפגע יותר. ואנו נאמר אותו חיפוש משמעות, ואותם הסברים רוחניים – הינם בסך הכל באים להשקיט את אותו הפחד. כיוון שמי שמוצא משמעות רחבה – יקל עליו להתמודד והינו מחוזק בבואו למפגש עם אותו אוויר ייחודי (הוירוס).

כביכול הנכם להכנס מתחת לאותו הסלע, להרכין ראשכם ולחכות עד יעבור זעם. והנכם בהבנה ובתחושה ובידיעה כי מוגנים אתם.

ולהרכין ראשכם הינה הצעה חיונית בימים אלה כוון שכולכם יודעי-כל ומנהלי-כל, והצניעות יפה לכם.

אז מה כדאי לעשות כדי "לעבור את זה בשלום"?

הרכינו ראש בצניעות אשר האנושות אינה מורגלת בה. הבינו כי זהו ענן חולף והסכימו כי יחלוף גם מעל ראשכם, בבטחה ובידיעה כי חסינים אתם. חזקו אותה בהירות פנימית.

וברמה הפרקטית? מול הילדים?

יש לייצר השקטה של הפחד, של אותה היסטריה, ולעסוק בהעלאה של אותו התדר. כיוון שההיסטריה הינה מחלישה בכל הרמות.

תודה.

~~~~~~

מה דעתך?

מה הבנת מהתקשור? למה זה מתחבר לך? יש לך שאלות?
מוזמנים לכתוב בתגובות למטה.

רוצה ליצור קשר עם רות?

אם אתם רוצים פרטים על הקורס של רות, או הבנות אישיות יותר לגבי התמודדות עם התקופה הזו – מוזמנים ליצור איתה קשר ב 050-8652642 או בפייסבוק.

אני מכירה את החומרים שרות מלמדת, והם מאוד חופפים לדברים שאני מלמדת. כך שאני ממליצה :). ברמת התקשור האישי – נעזרתי בהדרכה שלה כמה פעמים ב-6 הנים האחרונות. בכל פעם המסר שהתקבל היה כזה שנגע עמוק לנקודה, הביא פרספקטיבה גבוהה, ויחד עם זאת נתן לי כיוון פרקטי וברור להתמודדות.

רוצה עוד סיבות גבוהות?

כאן יש תקשור נוסף של רות:
האם ועד כמה להגביל זמן מסך אצל ילדים?

והנה עוד כמה פוסטים קשורים:

מיכל פולת בגבס אחרי הניתוח
עדכון תודעתי

על הקורונה וסימנים מהיקום

זמן קריאה: 5 דקות סימנים מהיקום מגיעים כדי לדייק את ההתפתחות שלנו, גם בחיים האישיים, וגם במציאות הקולקטיבית. בהמשך הפוסט אגע במה הקורונה מסמנת לנו ואיך אפשר להתאים את

שווה לקרוא >

רוצה אוויר להגשמה?

מכאן מצטרפים לניוזלטר ומקבלים עדכונים על תכנים חדשים ואירועים.

מכאן משתפים כדי שיגיע למי שצריך לקרוא את זה: