לוגו: האב לבגשמה

על הקורונה וסימנים מהיקום

מיכל פולת בגבס אחרי הניתוח
זמן קריאה: 5 דקות

סימנים מהיקום מגיעים כדי לדייק את ההתפתחות שלנו, גם בחיים האישיים, וגם במציאות הקולקטיבית. בהמשך הפוסט אגע במה הקורונה מסמנת לנו ואיך אפשר להתאים את עצמך כדי לעבור אותה בצורה פחות מטלטלת. אבל קודם סיפור:

לפני 9 שנים ריסקתי את היד. זו היתה פציעה קשה שלוותה בשני ניתוחים, וביניהם 9 חודשים של כאבים בלתי פוסקים ומגבלה תנועתית משמעותית. הפציעה הזו ריסקה לי את האמון ביקום. עד אז התהלכתי בעולם בתחושה של ביטחון. האמנתי שסימנים מהיקום מגיעים אלינו כשאנחנו לא מדויקים, ושדברים לא קורים סתם.

אבל בתקופה שנפצעתי, הרגשתי שאני בשיא הדיוק שלי. עמדתי להופיע במופע קרקס בבימוי במאית שחלמתי לעבוד איתה. היו אמורים להיות לי כמה סולואים. והכי חשוב, הרגשתי שסוף סוף הנקודות התחברו לי, ושמצאתי את הייעוד שלי בשילוב בין קרקס לעולם הטיפול.

מיכל פולת על הטרפז בחיוך גדול
מאושרת על הטרפז, כמה ימים לפני הפציעה

הפציעה שמה בסימן שאלה גדול אם אוכל לחזור לעסוק באקרובטיקה. היא טלטלה את העולם שלי. ובעיקר – היא השאירה אותי עם הרבה פחד.

במשך כמעט שנה אחרי הפציעה הלכתי בעולם בחרדה. הרי אם ריסקתי את היד בתקופה בה הייתי כ"כ מחוברת לייעוד שלי, למה שלא אפצע שוב? כבר לא היה לי שום בטחון כזה. ותוסיפו לזה שבאמת היתה לי מגבלה ביד, שלא איפשרה לי להשתמש לבלום נפילות. כך שכל נפילה או החלקה באמת הפכה ליותר מסוכנת.

מיכל פולת בגבס אחרי הניתוח
מרוסקת ומפוחדת אחרי הפציעה

החדשות הטובות הן שהאמון חזר 🙂

9 חודשים אחרי הפציעה הגעתי לקורס "תודעת העל". כבר אחרי כמה שיעורים בקורס הבנתי מה באמת הסיבה שנפצעתי. לא אכנס אליהם כרגע. אבל כן אגיד שבעקבות הקורס גם זיהיתי כל מיני סימנים מקדימים שהיו לפני הפציעה, שפשוט התעלמתי מהם. זיהיתי לחישות פנימיות שהיו לי ושלא הקשבתי אליהם. זיהיתי כל מיני מקומות שפעלתי בהם בחוסר הלימה עם מי שאני באמת, ועם מה שבאתי לעשות בעולם. ויותר חשוב: למדתי לזהות את הסימנים כשהם עוד בגדר לחישה.

מיכל פולת רצה עם תלבושת במהלך חזרות למופע
בחזרות למופע בו נפצעתי

ההבנות האלו ושאר הידע שלמדתי בתודעת העל החזירו לי את האמון ביקום. לא מתוך תחושה של "יהיה בסדר" ו"הכל לטובה". ממש לא. אלא מתוך הבנה עמוקה של מה קרה ולמה. וזה גם מה שהידע הזה עשה לי לגבי כל הטלטלות שקורות בעולם בעשור השנים. כולל הקורונה והמשברים הכלכליים הנושפים בעורפינו.

אז מה הקטע עם סימנים מהיקום

סימנים מהיקום לא מופיעים סתם. הם גם לעולם לא עונש. הם פשוט מנסים לכוון אותנו לדרך הכי זורמת ומתאימה עבורנו. הם מכוונים אותנו להתפתחות שלנו. הסימנים מתחילים מאוד בקטן. כשמגיעה "כאפה" כמו פיטורין, פציעה, מחלה או טלטלה אחרת – זה רק אחרי תקופה שלא הקשבנו ברמה האנרגטית והפנימית, והתנגדנו לשינוי שהנשמה שלנו מבקשת מאיתנו.

אותו הדבר קורה ברמה הגלובלית. כשאנחנו לא לומדים את השיעורים שלנו ולא עושים את ההתפתחות והשינויים המתבקשים מאיתנו, אז מתרחשות טלטלות קולקטיביות.

איזו התפתחות קולקטיבית נדרשת מאיתנו:

ב-2012 נכנסנו רשמית לעידן החדש, שמביא איתו תדר אנרגטי חדש. האנרגיות החדשות בהדרגה משנות את כל מה שהכרנו בעולם. כל המסגרות שפעם יכולנו להישען עליהן ולמצוא בהן בטחון התחילו להתפורר. או שפשוט התחלנו לשים עליהן סימן שאלה והתערער האמון שלנו בהן (שזה מה שמתחיל תהליך שינוי). במקביל, הגיעו כלים חדשים – רשתות חברתיות, סמארטפונים, טכנולוגיה מואצת, רובוטים ובוטים.

מפתח בוער לשינוי כדור הארץ
מפתח לשינוי כדור הארץ

כדי שבאמת נוכל לעבור לעידן החדש, וכדי שנוכל לעבוד נכון עם הכלים החדשים – אנחנו מתבקשים לשנות את התודעה שלנו ולהתאים אותה למגמות החדשות: הקשבה פנימית, דיוק, אומץ, הגשמה עצמית, התפתחות, ביטוי עצמי, שקיפות, חיבור נכון לטכנולוגיה, אקולוגיה, עצמאות, אחריות אישית, וביטחון פנימי במקום ביטחון בדברים חומריים וחיצונייים לנו.

אנחנו מתבקשים להתחבר יותר לרוח, ולחבר אותה לחומר (ולא להשתמש בה כדי להתנתק או להתעלם מהממציאות הפיזית). זה אומר שאנחנו מתבקשים לתעדף את הפיתוח האישי שלנו, במקום לרדוף אחרי כסף, רכוש, הנאות, השתייכות חיצונית ודרמות רגשיות.

אם תהיו כנים עם עצמכם, אני בטוחה שתוכלו למצוא בתוככם לחישות (או צעקות) שמכוונות אתכם לכיוונים האלו בשנים האחרונות. השאלה כמה אנחנו מתנגדים לזה. אפשר לראות שמי שהולך עם המגמות החדשות, עף עם האפשרויות שהעולם החדש מציע. ומי שמנסה להתנגד – קשה לו יותר ויותר.

למה קורונה:

הקורונה הגיעה כדי לעזור לאנושות לעבור לעידן החדש. היא בעצם מכוונת אותנו, שלא לומר דוחפת ומאלצת, לעשות את השינויים התודעתיים והמעשיים שלא עשינו עד כה. לצמצם את הצרכנות בעולם ואת בזבוז המשאביים החומריים. להפחית נהנתנות. להגביר זמן הקשבה לעצמנו (בידוד). להשתמש בטכנולוגיה ולפתח טכנולוגיות חדשות. אולי אפילו לשנות ולשדרג את בתי החולים ומוסד הרפואה?

איך זה פוגש כל אחד מאיתנו ברמה האישית:

אחד הדברים היפים בטלטלות ובשינויים קולקטיביים, זה שהם פוגשים כל אחד מאיתנו במקום אחר ומדויק להתפתחות שלנו.

הרבה אנשים מחזיקים ידיים ויוצרים שלם גדול
כל אחד מאיתנו הוא חלק מהתודעה הקולקטיבית
  • יש אנשים שהקורונה מאלצת אותם להתחבר לטכנולוגיה שהם ניסו להתנגד לה (למשל מבוגרים שלראשונה עושים משלוחים באינטרנט מתוקף הבידוד).
  • יש כאלו שמפסיקים לקנות דרך עלי אקספרס דברים שהם לא צריכים רק מתוך התמכרות.
  • יש כאלו שלומדים שאפשר ליהנות גם בארץ. או אפילו לבד בבית.
  • יש כאלו שסוף סוף יש להם זמן שקט עם עצמם ולומדים להקשיב פנימה.
  • יש כאלו שמזכות הבידוד סוף סוף לומדים לתקשר עם בני הבית ולהתגבר על דפוסים.
  • יש כאלו שלומדים להתנהל מול לחץ ודרמות רגשיות שהתקשורת מייצרת ולהתחבר למקום רגוע ושרול יותר.
  • יש כאלו שלומדים לחזק את מערכת החיסון של עצמם במקום לסמוך על רופאים שיעשו את זה עבורם.
  • ויש כאלו שלומדים להתמודד עם חוסר וודאות ואיבוד שליטה. שזה משהו שלכולנו כדאי ללמוד לעשות כדי להצליח לעבור לעידן החדש ביתר קלות.

איפה זה פוגש אותך?

לאילו שינויים הקורונה מובילה אותך? איזו התפתחות השינויים האלו מזמינים אותך לעשות? אשמח לשמוע ממך בתגובות איפה הקורנה פוגשת אותך.

לסיכום:

סימנים וטלטלות הם לא עונש, ואין מה לפחד. המטרה היא לדייק ולעזור לנו לעשות את התתפתחות שלנו. הקורונה מסמנת תחילת שינוי גדול ודרסטי באנושות. בהחלט ייתכנו לנו כמה שנים מטלטלות. אבל כל אחד יושפע אחרת.

כדי לעבור את הטלטלה ביותר קלות, כדאי להסתכל פנימה, להבין מה בתוכנו ובחיים שלנו דורש התאמה למגמות החדשות – ולפעול בכיוון. ככל שנהיה יותר מדויקים עם עצמנו, וככל שננתסכרן יותר עם מגמות העידן החדש, כך הטלטלות פחות יפגעו בנו באופן אישי. 

מה עוד יכול לעזור להתמודד עם הטלטלות:

  1. בפוסטים הקשורים למטה יש מידע פוסטים שיכולים לעזור לך להעמיק את ההבנה.
  2. למי שרוצה להעמיק עוד יותר, לדייק את ההתפתחות האישית, ולהסתנכרן עם המגמות החדשות: אפשר להצטרף לקורס דיגיטלי: מפתחות תודעתיים להצלחה בעולם החדש.

את הקורס התחלתי לבנות קצת לפני התחלת הקורונה, בעקבות סימנים פנימיים וחיצוניים שזיהיתי. מאז שבהלת הקורונה התחילה, אני מבינה כמה הקורס הזה חשוב ויכול להועיל כרגע. בכל שיעור בקורס אני מלמדת מפתח אחר לתודעה החדשה, ונותנת כלי לתרגול כדי לעשות שינוי בתודעה שלנו ולהתאים אותה לעידן החדש. כמו כן, בקורס אני מרחיבה על סימנים מהיקום ומלמדת איך לזהות אותם בשלבים המוקדמים.

הקורס הוא אונליין, מלווה בקבוצת פייסבוק ובמפגש וידאו מסכם לשאלות ותשובות. כאן יש את כל הפרטים.

רוצה אוויר להגשמה?

מכאן מצטרפים לניוזלטר ומקבלים עדכונים על תכנים חדשים ואירועים.

מכאן משתפים כדי שיגיע למי שצריך לקרוא את זה: