אחת לכמה זמן אני עושה מפגשי קהילה לללא עלות – להשראה, העשרה ויצירת חיבורים. הנה פרטים על המפגש הקרוב:
המפגש מיועד לאנשים שרוצים:* לפעול מתוך חיבור פנימי ותודעה חדשה – לא לפי מה שצריך. * להכיר אנשים חדשים בתדר דומה.
חלקכם נוודים דיגיטלים, חלקכם ברילוקיישן, חלקם מחפשים את המקום הבא וחלקכם סבבה עם איפה שאתם.
מה שמשותף הוא שכולכם מגיעים מעולמות ההתפתחות אישית וראיית עולם אחרת.
1. חיבור לפרספקטיבה גבוההתוכן השראה על הרמוניה ושייכות במציאות המשתנה.
2. חיבור לעצמךדרך קלפי 'לתת לעצמך לקרות'.
3. חיבור לאחריםניהיו שיתופים בזוגות בחדרים נפרדים – עם שאלות מנחות.
המרחב במפגשים האלו מאפשר לאנשים להביא את עצמם ולהכיר בלי סמול טוק, ובדרך כלל נוצרים חיבורים מקדמים לנשמה ולהגשמה.
בזוםשני, 29.616:30-18:0ללא עלות
איזה כיף ✨ אשמח להכיר אותך קצת לפני, כדי לדייק את המפגש. מזמינה אותך לענות על השאלה עד כמה שמתאים לך.