לוגו: האב לבגשמה

איך תודעת העל יכולה לעזור לך

קודים צבעוניים - "מערכת הפעלה חדשה"
זמן קריאה: 3 דקות

אני כותבת הרבה על תודעת העל בהקשר של חיבור לייעוד, סימנים מהיקום ויצירת מציאות – כי אלו שני נושאים שתמיד עניינו אותי, וכי בלימודי תודעת העל למדתי לעומק על הנושאים האלו. אבל לפעמים אני חושבת שזה קצת חוטא להבנה של מה בעצם לומדים בתודעת העל, מאחר ובקורס לומדים הרבה-הרבה מעבר. אז כאן אנסה להסביר עוד על הלימודים האלו ועל מה זה תודעת העל.

קצת רקע:

אנחנו בתקופה של התפתחות מואצת של האנושות, שלב קריטי באבולוציה שלה – שלנו. זוהי תקופה של מעבר בין עידן ישן לעידן חדש. יש לזה כל מיני שמות: "עולם חדש", "עידן הדלי", "עידן האינטנרט", "עידן השפע" ועוד. גם אם לא נותנים לזה שמות ומושגים – כולנו חווים את זה ומושפעים מזה. בשפה של תודעת העל, אנחנו עוברים מדומינטיות של יסודות המים והאדמה, לדומיננטיות של יסודות האש והאוויר.

מה זה אומר?

כשהמים והאדמה דומיננטיים, מה שמניע אותנו זה הצורך בבטחון, בהשתייכות, בהתאמה למסגרת. זה מה שניהל אותנו בעידן הישן; חיפשנו את הבטחון שלנו בחומר, במעמד, באישורים מהסביבה; עשינו הכל כדי להתאים למסגרת. ובכלל, כאנושות פיתחנו מוסכמות ומסגרות לכל פיפס בחיים. זו היתה המטרה של העידן הישן – והשגנו אותה (עם כמה תופעות לוואי כמו השתעבדות לחומר והרס כדור הארץ… :/ )

בעידן החדש המטרה היא אחרת. האנרגיות של האש והאוויר מביאות איתן חוקי משחק חדשים: חיבור פנימה, גמישות מחשבתית, יצירת מציאות מתוך חיבור לייעוד האישי ולא מתוך התאמה למה שמקובל. כשאש והאוויר דומיננטיים אז גם יש הרבה תשוקות, יצירתיות, חדשנות, שקיפות, ידע ועוד.

השינויים האלו מביאים איתם אתגרים חדשים:

איך מתמודדים עם היעדר הפרטיות, ועוד כשכל כך חשוב מה אחרים חושבים? איך מתמודדים עם כמויות הידע הזמין, כשלא יודעים איך לזהות מה נכון לנו? איך מתמודדים עם כמויות הרצונות שמשתוללים בתוכנו, כשמעולם לא למדנו להסתכל פנימה? איך יוצאים להגשים את עצמנו כשאנחנו מתים מפחד לחרוג מהמסגרת?

המעבר מהעידן הישן לחדש הוא קיצוני, הוא משפיע על כל תחום ותחום בחיים שלנו, והוא יוצר הרבה בלבול טלטלות. במקביל הוא מביא הרבה הזדמנויות ופתח להגשמה ופריחה, אם מבינים איך לעבוד נכון עם האנרגיות האלו.

קורס תודעת העל נועד כדי להקל על המעבר הזה ולהתנהל עם המערכת ההפעלה החדשה הזו.

קודים צבעוניים - "מערכת הפעלה חדשה"


אחת הדרכים להתכונן לעידן החדש היא אכן ללמוד איך להקשיב פנימה ואיך ליצור את המציאות מתוך חיבור מדויק לייעוד. לכן גם אני כותבת הרבה על הנושאים האלו, ואלו דברים שלומדים לעומק בקורס. בנוסף, לומדים:

  • לומדים לראות את העולם בצורה חדשה ואחרת מאשר התרגלנו.
  • מבינים מהן הסיבות הרוחניות (וההגיוניות יש לציין) מאחורי הדברים שקורים לנו וסביבנו.
  • מקבלים פרספקטיבה גבוהה יותר על העולם; פרספקטיבה שיש בה הבנה, עצמאות, לקיחת אחריות.
  • מתחילים להיפרד מפחדים, מקורבנות, מדרמות רגשיות ומתלות, ומבינים שאנחנו היוצרים של החיים שלנו – ואיך לעשות את זה הלכה למעשה. 


על כל אחד הלימודים האלו משפיעים אחרת. מישהו אמר לי שבזכות לימודי תודעת העל הוא הפסיק לפחד מהמוות, וביחד עם זה נעלמו לו שאר הפחדים – כולל הפחד לאבד את אישתו ואת הכסף שלו (ויש לו הרבה). אני עוד לפני תודעת העל לא פחדתי מהמוות, אבל נורא רציתי שכולם יאהבו אותי. די בתחילת הלימודים זה הפסיק לעניין אותי (זה לא שאני לא שמחה כשאוהבים אותי, אבל זה לא מעסיק אותי כמו פעם). הביטחון שלי בעצמי וההבנה שלי את מי אני עלו. יש אנשים שמתחילים להוציא מהחיים אנשים וסיטואציוות שכבר לא נכונים להם ומפסיקים לרצות (מלשון ריצוי). יש אנשים שבעיות רפואיות נעלמות להם.

אם לתמצת, מה שקורה זה שמתחילים לדייק את החיים ולהיות במרכז ה"במה" שלנו ופחות להתעסק ב"קהל" וב"תפאורה". הלימודים האלו הם לא סדנת סופ"ש או 6 מפגשים להוקוס-פוקוס בחיים. הם תהליך של שינוי עמוק בתפיסת המציאות שלנו, שבעקבותיה משתנים כל מיני אספקטים בחיים. וזה קורה בהדרגה. אם זה נשמע לכם מסקרן, אתם מוזמנים לבוא לשיעור נסיון. השיעורים מתקיימים בימי שלישי ב19:30 ביפו או דרך האיטנרט.

……..

עדכון מאפריל 2020: אני כרגע לא מלמדת את קורס תודעת העל בפורמט המלא (אולי בעוד כמה חודשים), אבל ממש לאחרונה הוצאתי קורס דיגיטלי שמכיל את העקרונות בסיס מתודעת העל ועוזר לפתח תודעה חדשה ולעשות את המעבר לעולם החדש ביותר קלות.
כאן יש פרטים: מפתחות להצלחה בעולם החדש.

פוסטים קשורים שאולי יעניינו אותך

מיכל פולת בגבס אחרי הניתוח
עדכון תודעתי

על הקורונה וסימנים מהיקום

זמן קריאה: 5 דקות סימנים מהיקום מגיעים כדי לדייק את ההתפתחות שלנו, גם בחיים האישיים, וגם במציאות הקולקטיבית. בהמשך הפוסט אגע במה הקורונה מסמנת לנו ואיך אפשר להתאים את

שווה לקרוא >

רוצה אוויר להגשמה?

מכאן מצטרפים לניוזלטר ומקבלים עדכונים על תכנים חדשים ואירועים.

מכאן משתפים כדי שיגיע למי שצריך לקרוא את זה: