לוגו: האב לבגשמה

מזג האוויר הקוסמי משתנה – האם אתם ערוכים?

פרפר עף באנרגיה משתנה וכאוס
זמן קריאה: 2 דקות

אתמול סיפרתי למישהי שפגשתי שהבריאה עוברת שינויים אנרגטיים שמשפיעים על כולנו ביומיום. היא ביקשה דוגמאות, אז סיפרתי לה שאחד הדברים שניתן לראות הוא שכתוצאה מהעליה ביסוד האוויר, השקיפות עולה, וכך למשל נחשפות שחיתויות. היא אמרה לי את מה שאולי גם אתם חושבים לעצמכם כרגע:

"את החשיפה בשחיתויות אני דווקא מקשרת להתחזקות האינטרנט".

חייכתי ואמרתי לה שגם התחזקות האינטנרט היא חלק מהתוצרים של העלייה ביסוד האוויר. הסברתי שזה כמו שאני אגיד לה ש-קר כי עכשיו חורף, והיא תגיד לי: "אני דווקא מקשרת את זה לכך שיש עננים". הרי עננים הם חלק ממה שקורה בחורף; זה לא צירוף מקרים שגם קר וגם יש עננים. אפילו עשוי להיות גשם 😉

פרפר עף באנרגיה משתנה וכאוס


בשנים האחרונות ה"עונה" בבריאה משתנה, ואיתה משתנה "מזג האוויר" הקוסמי. זהו תהליך שהתחיל לאיטו לפני כמה מאות שנים, ומאז 2012 הוא הואץ והוקצן. אחד השינויים הוא כאמור שיש עליה ביסוד האוויר. יסוד האוויר מייצג ומביא איתו בין היתר מחשבה, טכנולוגיה, שקיפות, אינדיבידואליזם, ידע, עצמאות וחיבור לרוח. מאחר ויסוד האוויר מתגבר, ניתן לראות הצפה של ידע ותוכן מכל עבר, נהירה לסדנאות התפתחות אישית ורוחניות, עלייה בכמות העצמאיים והפרלינסרים וברצון של אנשים לממש את עצמם, יותר חשיפה – גם ברמה האישית וגם ברמה הפוליטית, ועוד ועוד.

אולי אתם חושבים לעצמכם, "מה זה משנה אם זה בגלל שינויים קוסמיים או בגלל שזה ככה וזהו". הרי לכל פרמטר שמניתי אפשר למצוא עוד סיבות והסברים רבים. באותו האופן, אפשר להגיד שזה לא משנה אם קר כי חורף או כי יש מזגן. אבל כשאנחנו יודעים שבקרוב עומד להתחיל החורף, אנחנו יכולים להיערך כדי להתמודד טוב יותר עם מזג האוויר. אולי נרצה להוריד את הבגדים החמים מהבוידעם, אולי נרצה להחליף צמיגים ברכב, אולי נרצה לקנות עצים לאח, אולי נזכור לקנות מטרייה במקום זו שנשברה שנה שעברה. אולי אפילו נרצה לזרוע בגינה זרעים שמתאימים לעונה.

באותה מידה, כשאנחנו יודעים מהי ה"עונה הבריאתית" שמתחילה, אנחנו מבינים מהן המגמות הצפויות לנו, ואנחנו יכולים להיערך אליהן. הגשם לא תופס אותנו בהפתעה, ואנחנו יכולים לדעת לקחת מטרייה ולהתלבש בהתאם.

ברמה האישית, מזג האוויר הזה משפיע על הייעוד של כל אחד ואחד מאיתנו, ובעיקר – על האופן בו כדאי לנו לפעול כדי לממש אותו בצורה מדויקת. כשאנחנו מבינים את המגמות ואת ה"אקלים" שבתוכו אנחנו חיים, אנחנו יכולים לדייק את האופן בו אנחנו מגשימים את עצמנו ולעוף קדימה.

בקורס 'להסתנכרן עם הייעוד', אני מלמדת עוד על השינוים האלו ב"מזג האוויר", איך הוא משפיע על הייעוד שלנו, ואיך לדייק את עצמנו בהתאם לעונה החדשה.
מוזמנים 🙂 

……

עדכון מאפריל 2020: קורס אינטרנטי של "להסתנכרן עם הייעוד" כנראה ייצא בחודשים הקרובים. מוזמנים לכתוב לי ואעדכן אתכם כשיוצא.

בינתיים אפשר להצטרף לקורס מפתחות להצלחה בעולם החדש. בקורס אני מסבירה יותר על "מזג האוויר הקוסמי" והמגמות של העולם החדש, ונותנת כלים שעוזרים להתאים את עצמנו לעונה החדשה. מועיל במיוחד עכשיו בתקופת הקורונה 🙂
כאן יש פרטים.

פוסטים קשורים שאולי יעניינו אותך

מיכל פולת בגבס אחרי הניתוח
עדכון תודעתי

על הקורונה וסימנים מהיקום

זמן קריאה: 5 דקות סימנים מהיקום מגיעים כדי לדייק את ההתפתחות שלנו, גם בחיים האישיים, וגם במציאות הקולקטיבית. בהמשך הפוסט אגע במה הקורונה מסמנת לנו ואיך אפשר להתאים את

שווה לקרוא >

רוצה אוויר להגשמה?

מכאן מצטרפים לניוזלטר ומקבלים עדכונים על תכנים חדשים ואירועים.

מכאן משתפים כדי שיגיע למי שצריך לקרוא את זה: