לוגו: האב לבגשמה

עד מתי נפרק אמונות מגבילות? | על טכנולוגיה חדשה להתפתחות אישית עם יאיר לוי

יאיר לוי
זמן קריאה: 2 דקות

יאיר לוי הוא אחד האנשים שהכי השפיעו על חיי. הוא האדם ששבזכותו הפסיק לי לופ שהיה לי בראש שנים – אחרי חצי שעה של שיחה. הוא האדם שבזכותו הפסקתי להגיד לעצמי ולכל מי שהיה מוכן לשמוע שאני לא יודעת מה הייעוד שלי – והתחלתי לעבוד בו.

"הקסם" הגדול קרה אחרי חצי שעה של שיחה איתו ומשפט בלתי נשכח שאני גם מזכירה בספר שלי. אחר כך היה תהליך בן חצי שנה של שיחה שבועית. בכל התהליך הזה, מעולם לא דיברנו על הילדות שלי. גם לא התעסקנו בלזהות ולפרק אמונות מגבילות. זה לא שלא פגשתי את החסמים הפנימיים שלי, אבל לא היה עיסוק בהם.

חלק מהגישה של יאיר כבר נמצאת בעבודה שלי עם אנשים. אבל תמיד רציתי להבין ממנו יותר מה הוא מתכוון כשהוא אומר שלא צריך להתעסק בלפרק אמונות מגבילות. איך הוא בעצם עשה את ה"קסמים" האלו איתי ועם קולגות שלי שהיו אצלו?

הרי לכולנו יש מלא אמונות מגבילות על כסף. יש לנו גם אמונות מגבילות על עצמנו ועל מה אפשרי. ולפעמים נראה שלפרק אותן זה מסע אינסופי, לא? אותי לפחות זה יכול לייאש.

אז ראיינתי אותי על הגישה שלו, או כמו שקראנו לזה: טכנולוגיה חדשה להתפתחות אישית. לא מדובר בטיפול גופנפש שהולך ישר לתת-מודע. מדובר בדרך אחרת לנתב את התודעה שלנו.

בראיון דיברנו על גישה חדשה להתפתחות אישית:

  • איך לתת לאמונות להתפוגג מעצמן בלי להתעסק בלפרק אותן?
  • איך לתת לעצמנו רשות לעשות את מה שאנחנו רוצים?
  • איך אפשר לעשות את הייעוד ולהתקדם למרות האמונות המגבילות?
  • איך לעשות שינוי פנימי משמעותי בלי להעלות זיכרונות ילדות ובלי להבין מה המקור שלהן?

     

הראיון הוקלט בספטמבר 2022 ושודר בלייב בעמוד אוויר להגשמה. היה מרתק, ולי אישית הוא נתן הרבה מוטיבציה. בעקבותיו ממש התחלתי להניע דברים, ושמעתי גם מאחרים שהקשיבו לו שהוא הניע אותם לפעולה. מוזמנים להקשיב:

רוצה ללמוד עוד מיאיר?


ב 19.1 נקיים מפגש זום פתוח על איך להצליח ליישם את הידע שכבר יש לנו כדי להשיג את המטרות שלנו.
להצטרפות למפגש >

ב 2.2 נפתח קורס יישומי בהנחית יאיר: שינוי בהתאמה אישית. יאיר כבר לא מלווה תהליכים אישיים וזו הזדמנות לעבור תהליך בהנחייתו.
לפרטים על הקורס >

 

ליצירת קשר עם יאיר:

יאיר בפייסבוק

הוואטסאפ של יאיר

פוסטים קשורים שאולי יעניינו אותך

רוצה אוויר להגשמה?

מכאן מצטרפים לניוזלטר ומקבלים עדכונים על תכנים חדשים ואירועים.

מכאן משתפים כדי שיגיע למי שצריך לקרוא את זה: