לוגו: האב לבגשמה

לא יודעת מה את רוצה לעשות עם עצמך?

אישה בפרצוף מבולבל תוהה מה לעשות
זמן קריאה: 2 דקות

במשך שנים הייתי בטוחה שאני לא יודעת מה אני באמת רוצה לעשות ומה הייעוד שלי. לפני כמה שנים, בתקופה של בלבול, הלכתי לטיפול. בפגישה הראשונה בכיתי למטפל שאני לא יודעת מה אני רוצה לעשות עם עצמי, ואחרי פחות מחצי שעה כזו הוא אמר לי:

"אני לא שומע שאת לא יודעת מה את רוצה,
אני שומע שאת לא יודעת איך תעשי את זה".

ההבחנה הזו היתה כל כך נכונה וחשובה – ומאז אני מזהה את זה אצל הרבה אנשים שאני מלווה. אנשים מגיעים אלי לפגישה, בטוחים שהם במקרה קשה של בלבול, ולפני סוף הפגישה אנחנו כבר מזהים את הרצון שלהם – וגם את מה שהסתיר להם אותו. מה שמסתיר הרבה פעמים זה חוסר הבהירות לגבי איך לעשות את זה – או פחדים אחרים. וזו כבר שיחה אחרת לגמרי… מה שנחמד זה שכשאנחנו מבינים מה האתגר האמיתי שעומד בפנינו, אפשר לפתור אותו בצורה יעילה.

ברוח פורים: המחשבה "אני לא יודע/ת מה אני רוצה" זו אחת התחפושות הכי מחוכמות שאנחנו שמים על עצמנו בדרך להגשמה. הרי אם נודה בפני עצמנו מה אנחנו רוצים, נצטרך לעשות משהו בקשר לזה, לא? וזה כבר מפגיש אותנו עם חוסר וודאות, חוסר בטחון, פחדים ועוד חברים.

אז אם קשה לך עם זה שאת לא יודעת מה את רוצה לעשות, מוזמנת לקחת רגע ל-כנות, להסיר לכמה דקות את התחפושת, ולשאול את עצמך: האם אני באמת לא יודעת? או שאולי עולה בך רצון כלשהו, ומייד את משתיקה אותו  מסיבה כלשהי? נסי לשים לב לרעיונות האלו שעולים בך ושאת משתיקה כי "אני לא יודעת איך אעשה את זה", "אין לי מספיק נסיון", "אני לא מספיק טובה", "אני צריכה ללמוד עוד" וכו'.

כשמזהים את לב העניין מתחילים גם להגיע פתרונות ורעיונות חדשים.

……….

אם את רוצה עוד כלים שיעזור לך להזיז את מה שמפריע לך לזהות מה את רוצה, ממליצה לקרוא את הספר שכתבתי. בספר אני חושפת עוד "תחפושות" שמפריעות לנו לזהות את הרצון והייעוד שלנו. יש בו כלים פרקטיים שיכולים לעזור לך למצוא את הכיוון – ויותר חשוב  – לאזור אומץ ללכת בו! כאן יש עוד פרטים:
לתת לעצמך לקרות | איך להזיז את מה שמפריע לך ולחיות את הייעוד

פוסטים קשורים שאולי יעניינו אותך

אישה מסתירה את עצמה מחוסר בטחון
חיבור פנימי

תחפושת חוסר הבטחון

זמן קריאה: 2 דקות לאחרונה יוצא לי לדבר עם על מיני נשים מהממות, מוכשרות, עם יכולות יוצאות דופן – שלא מביאות רבע מהפוטנציאל הזה לעולם. למה? כי הן מספרות

שווה לקרוא >
אנשים נחשפים מאחורי פאזל
חיבור פנימי

ייעוד – יותר פשוט משחשבת

זמן קריאה: 2 דקות יש "הילה" סביב המילה ייעוד. חלק מהאנשים מסתכלים עליו כאל משהו נשגב שיש להגיע אליו – ושלא ברור איך. חלק מהאנשים מגחכים בביטול וחושבים שאין

שווה לקרוא >
כדורים פורחים באוויר
חיבור פנימי

מה עוד עוזר להתמודד עם פחד

זמן קריאה: 2 דקות בפוסטים הקודמים כתבתי שאומץ זה התמודדות עם פחד, ושאומץ זו אנרגיה שנגישה לכל אחד מאיתנו, ברגע שמחליטים להתמודד עם הפחד. אבל מעבר להחלטה להתמודד, מה

שווה לקרוא >

רוצה אוויר להגשמה?

מכאן מצטרפים לניוזלטר ומקבלים עדכונים על תכנים חדשים ואירועים.

מכאן משתפים כדי שיגיע למי שצריך לקרוא את זה: