לוגו: האב לבגשמה

מה עזר לי לצאת לאור ולהתחיל לעשות את השליחות שלי?

זמן קריאה: 3 דקות

אני הולכת להתחיל בטענה שיכולה להרים גבה אצל הרבה אנשים: למצוא את הייעוד זה החלק הקל. אני יודעת שכשמחפשים את הייעוד זה לא נראה ככה. אני גם יודעת מנסיון שאפשר להיות שנים בחיפוש ולהרגיש שאני לא מצליחה למצוא את ה-דבר. הייתי שם שנים, והרבה אנשים שמגיעים אלי לייעוץ נמצאים בשלב כזה. ודווקא בגלל כל זה אני אגיד שוב – למצוא את הייעוד זה החלק הקל.

זה שלמצוא את הייעוד זה החלק הקל לא אומר שזה קל לנו. יש הרבה סיבות טובות ל-למה אנחנו מסתבכים עם לדעת מה התשוקה האמיתית שלנו. יש סיבות מצוינות שאנחנו שוכחים מי אנחנו, ושלוקח לנו זמן להבין מה התפקיד הייחודי שלנו בעולם. ועם כל זה – למצוא את הייעוד זה החלק הקל. וזה גם יכול להיות מהיר, כששואלים את השאלות הנכונות ולומדים איפה להסתכל כדי למצוא את התשובות. 

החלק המאתגר וגם החשוב יותר הוא להגשים. לעבור מרצון להגשמה, מלדעת מה המהות שלנו ל-לממש אותה. וזה כבר משהו שלוקח זמן. זה לא קורה ביום אחד. זה תהליך. התהליך הזה כולל זמן של הבנה איך לתרגם את "מה אני רוצה" ל"איך"; לתרגם את המהות לצורה ולפעולות. ועוד לפני זה – התהליך כולל תהליך תודעתי-רגשי של הכנה פנימית למימוש. כאן אני רוצה לשתף כמה נקודות חשובות שהבנתי בתהליך הזה.

 

נתחיל עם סיפור קצר:

2015, טיסה לתאילנד. פתאום נתקלת במשפט הבא, ומרגישה שנעצו לי סכין בלב:

"ואז הגיע הרגע שלהישאר בתור ניצן סגור היה כואב יותר מהסיכוי לפרוח".

כמה חודשים קודם לכן, אחרי שנים של חיפוש הייעוד, סוף סוף הבנתי הבנתי מה התשוקה שלי: לעזור לאנשים להקשיב לקול הפנימי שלהם ולהגשים את החלומות שלהם. אבל עדיין לא ידעתי איך לממש את זה ומאיפה להתחיל.

שבועיים אחרי הטיסה הזו חזרתי לארץ, ואיכשהו התחלתי לפלס את הדרך שלי: התחלתי לעשות ייעוצים אצלי בסלון ביפו, להעביר סדנאות על סימנים מהיקום וללמד קורס תודעת העל.

ציטוט לצד חמניה פורחת:

 

אז מה עזר לי לצאת לאור ולהתחיל לעשות את השליחות שלי?

חוץ מזה שהכאב על חוסר המימוש התעלה על הנוחות שבסיטואציה, היו עוד כמה דברים. למשל:

  1. במקום להמשיך לפמפם לעצמי את המנטרה הנצחית –  "אני לא יודעת מה אני רוצה" –  התחלתי להפנות את האנרגיה שלי לשאלה: "איך אני עושה את זה?".

     

  2. הרפיתי מהתפיסה שאני צריכה לדעת את כל התשובות כדי ללמד. הסכמתי שישאלו אותי שאלות שלא תהיה לי תשובה עליהם. הזכרתי לעצמי שאני לא צריכה להיות יודעת-כל, ושאני יכולה להגיד "אברר ואחזור אליך עם תשובה". אגב בכל השנים שאני מלמדת מאז, זה כמעט לא קרה. לרוב מי שמגיע אלינו ישאל שאלות שיש לנו עליהן תשובה. אם זה כי הידע מגיע באותו רגע ואם זה כי  מי שבשיעורים הראשונים לא שואל את עצמו שאלות שלנו יש אחרי כמה שנות לימודים.

  3. הבנתי שאני לא צריכה לחדש, ולא צריכה להיות מעניינת ולא צריכה להיות וואו. אלא פשוט להביא את מה שיש לי כבר עכשיו ושיכול לעזור לאנשים.

     

תזכורת חשובה

אנחנו לא חיים בסרט אמריקאי, ואין באמת And she lived happily ever after. לא הכל ורוד – לא כשמגלים מה התשוקה, וגם לא כשמתחילים לעסוק זה. מה שגיליתי אחרי שהפסקתי להגיד לעצמי שאני לא יודעת מה הייעוד והתחלתי לפעול לכיוונו – הוא שאותם השדים שבאופן לא מודע עיכבו אותי מלזהות מה אני רוצה – עכשיו רק נשמעים חזק וברור יותר.

ואז גיליתי שהתפיסות המעכבות האלו הם לא רק אצלי. הבנתי שעם כמה שאני אוהבת להרגיש מיוחדת – בעצם התפיסות האלו חוזרות אצל כל מי שבתהליך הגשמה עצמית.

כולנו לפעמים חוששים שאנחנו לא מספיק טובים (ואם לא, זה כי מזמן לא עשינו משהו חדש). כולנו חוששים לפעמים שאי אפשר לעשות כסף מפשוט להיות אנחנו ולפעול עם התשוקה שלנו. לכולנו נעלמת התשוקה לפעמים, עד כדי כך שאנחנו תוהים אם אנחנו בכלל באמת רוצים את מה שהלהיב אותנו לפני כמה שבועות.

[אם זה לא קרה לכם אף פעם בתהליך הגשמת חלום או יציאה לאור – סמנו לי ואשמח לראיין אתכם 🙂 ]

 

רוצה גם לצאת לאור ולתת לעצמך לפרוח?

1. בספר לתת לעצמך לקרות הרחבתי על כל מה שכתבתי כאן. יש בו גם דוגמאות ממני ומאנשים מעוררי השראה שראיינתי, וכלים פרקטיים לדיוק הייעוד ויציאה לאור.

2. בקרוב אני פותחת תוכנית ליווי: האקסלרטור ליציאה לאור. התוכנית מתאימה למי שיודע/ת מה הכיוון בגדול אבל רוצה לדייק את הפרטים, לעשות עדכון תודעתי שיתמוך בהגשמה, ולהתחיל עשיה בסביבה תומכת. כאן יש פרטים.

פוסטים קשורים שאולי יעניינו אותך

אישה מסתירה את עצמה מחוסר בטחון
חיבור פנימי

תחפושת חוסר הבטחון

זמן קריאה: 2 דקות לאחרונה יוצא לי לדבר עם על מיני נשים מהממות, מוכשרות, עם יכולות יוצאות דופן – שלא מביאות רבע מהפוטנציאל הזה לעולם. למה? כי הן מספרות

לצלול פנימה >

רוצה אוויר להגשמה?

מכאן מצטרפים לניוזלטר ומקבלים עדכונים על תכנים חדשים ואירועים.

מכאן משתפים כדי שיגיע למי שצריך לקרוא את זה: