לוגו: האב לבגשמה

בואו נעשה סדר לגבי חופש, ייעוד ואזור הגאונות

זמן קריאה: 2 דקות

האם חופש אומר שאפשר לעשות הכל? כי אם ככה, צודקים אלו שאומרים שאין לנו באמת חופש… הרי הגוף שלנו מוגבל. אנחנו לא יכולים לעוף (בלי עזרים חיצוניים). החושים שלנו מוגבלים ומסננים חלק מהמציאות סביבנו. יש מגבלות שהממשלה שמה עלינו. או חשבון הבנק. או אפילו האישיות שלנו.

אז זה נכון שאנחנו לא יכולים לעשות הכל. לא הכל אפשרי. אבל האם אין לנו חופש?

חופש בעיניי הוא היכולת להגשים את מה שאנחנו באמת רוצים; את מי ומה שנועדנו להיות. בתור מישהי שעוזרת לאנשים להתחבר לרצון העמוק שלהם, זה כל פעם מרגש ומדהים אותי מחדש לראות איזו התאמה מדהימה יש בין הרצונות לבין היכולות שלנו. ואתם יודעים מה? גם המגבלות משתלבות שם בצורה הרמונית.

אנחנו מגיעים לעולם תפקיד ייחודי; מה שנקרא הייעוד שלנו, אזור הגאונות, האיקגייי וגם החלומות העמוקים שלנו. יש לנו את כל מה שצריך כדי להגשים את כל אלו. למעשה, זה יכול היה להיות מאוד פשוט:

הרצונות שלנו מסמנים לנו את הדרך. אנחנו נולדים עם יכולות ייחודיות שתומכות במימוש הרצון הזה. והחיים מובילים אותנו לפתח  מיומנויות ויכולות נוספות שרלוונטיות למה שבאנו לעשות. המגבלות שלנו מצידן מדייקות אותנו, כדי שנתמקד בכיוון הנכון לנו ולא נתבלבל משפע האפשרויות.

אבל… אנחנו עושים סלט מהכל.


רצונות

אנחנו מוצפים במיליון רצונות עד שמרוב עומס נראה לנו שאנחנו לא רוצים כלום באמת. ואנחנו מבלבלים בין הרצונות שלנו לבין רצונות וחלומות של אחרים (האם באמת אתה רוצה להיות מיליונר? האם באמת את רוצה לגור בתאילנד או בוילה בקיסריה? האם את באמת רוצה קליניקה עם 30 מטופלים בשבוע? אולי מתאים לך בעצם רק מפגש אחד ביום?). 


יכולות

אנחנו נוטים לזלזל במתנות שלנו או בכלל לא לראות אותן; חושבים שהיכולות שבאות לנו באופן טבעי הן מובנות מאליהן ושלכולן יש אותן – במקום לראות ולהעריך את הייחודיות שבהן.


מגבלות

אנחנו לרוב לא מבינים מה המגבלות האמיתיות שלנו, ואיך הן משרתות אותנו ותומכות בהגשמת הרצון שלנו. במקום זה אנחנו מנסים להילחם בהן – שזה בעצם להילחם בעצמנו. ואנחנו שמים על עצמנו כל מיני מגבלות דמיוניות בצורת אמונות ותפיסות שלא משרתות אותנו והן לא האמת.


רוצה לעשות סדר בסלט ההגשמה שלך?

אחת המתנות שלי היא לעשות סדר, ולעזור לאנשים לראות מה שייך למה: מה הרצונות האמיתים שלהם, אילו יכולות ייחודיות ותפיסות מגבילות יש להם, איך המגבלות האמיתיות משרות אותם.

יצרתי תהליך קצר וממוקד שעוזר לעשות את הסדר הזה ולזהות מה הייעוד והגאונות שלך. התהליך לא רק עושה סדר, אלא מחזק את הבטחון והקבלה העצמית, מחבר לאומץ, ונותן ופוש לעשות את הצעד הבא.


למי זה מתאים?

  • למי שרוצה לדייק את המתנה שלה ולהבין מה הייחודיות שהיא מביאה.
  • למי שרוצה למצוא כיוון או להבין מה הייעוד שלו.
  • למי שמרגישה צורך לדייק מחדש בעסק ולהבין מי קהל היעד ומה הנישה.
  • למי שרוצה לפתח שירות או מוצר חדש שיבטא את הייחודיות שלו.
  • למי שלקראת תהליך מיתוג.


איך מתקדמים לסדר והגשמה?

נכנסים לכאן: כל הפרטים על התהליך הממוקד >

פוסטים קשורים שאולי יעניינו אותך

חד קרן
חיבור פנימי

הכל אפשרי?

זמן קריאה: 4 דקות בשנים האחרונות אני קוראת ושומעת יותר ויותר אנשים שמספרים על חלומות שהגשימו, ומעבירים את המסר ש"הכל אפשרי". בתור מישהי שתמיד האמינה שחלומות נועדו כדי שנגשים

לצלול פנימה >

רוצה אוויר להגשמה?

מכאן מצטרפים לניוזלטר ומקבלים עדכונים על תכנים חדשים ואירועים.

מכאן משתפים כדי שיגיע למי שצריך לקרוא את זה: