לוגו: האב לבגשמה

ייעוד – יותר פשוט משחשבת

אנשים נחשפים מאחורי פאזל
זמן קריאה: 2 דקות

יש "הילה" סביב המילה ייעוד. חלק מהאנשים מסתכלים עליו כאל משהו נשגב שיש להגיע אליו – ושלא ברור איך. חלק מהאנשים מגחכים בביטול וחושבים שאין באמת דבר כזה. חלק מהאנשים מתהדרים בכך שהם חיים אותו ובאושר רב. וחלק מהאנשים אדישים לכך או לא יודעים במה מדובר.

האמת היא שמתחת להילה שיצרנו סביב המילה הזו, ייעוד זה דבר די פשוט. הייעוד שלנו ברמה הכי פשטנית ועמוקה, זה להיות מי שאנחנו; זה להביא את עצמנו לעולם, בגרסה הטובה ביותר. הייעוד שלנו זה מה שאנחנו עושים כשאנחנו עושים את מה שאנחנו באמת-באמת רוצים. יש משהו פנימי בתוכנו שכל הזמן דוחף אותנו לנתיב הייעוד, וככל שאנחנו פחות מתנגדים לחלק הפנימי שלנו, כך אנחנו יותר ממשים אותו.

ככל שאנחנו פחות מגבילים את עצמנו עם סיפורים, פחדים ודפוסים – כך אנחנו מתקרבים לעצמנו ויותר חיים את הייעוד שלנו. ככל שאנחנו יותר שואלים את עצמנו מה אנחנו באמת רוצים, ואוזרים אומץ כדי להקשיב לתשובות ולפעול על פיהן, כך אנחנו מממשים אותו יותר.

הייעוד זה לא רק דבר אחד, וזה גם לא שחור או לבן – "או שאנחנו בייעוד או שלא". תחשבו שיש סקאלה, ואפשר לממש אותו בכל מיני רמות על הסקאלה, וגם בכל מיני דרכים וצורות. ככל שאנחנו יותר מגמישים את המחשבה – כך אנחנו יכולים לממש אותו בצורות רחבות ורבות יותר.

אנשים נחשפים מאחורי פאזל


לאחרונה הקול שלי שבק, כך כלא יכולתי לדבר במשך שבוע, ובתוך הרבה שקט שהייתי בו, הבנתי מה הדבר שאני נמנעת מהלגיד. התחדד לי שהייעוד שלי הוא לכוון אנשים להגשים את הייעוד שלהם, ושהגיע הזמן שאגיד את זה בצורה מפורשת. אני הרי יודעת להגיד את זה לעצמי כבר כמה שנים, אבל אפרופו פחדים וסיפורים, נמנעתי מלהגיד את זה במילים האלו עד היום. זה היה נשמע לי נורא מפוצץ וגדול, וזה הפחיד אותי ברמה מסוימת. עם כל ההילה סביב המילה הזו, זה הרגיש לי כמו אחריות גדולה מדי 🙂

ואז הגיע איזה רגע של התבהרות, שהבנתי שזה בעצם די פשוט, ובעיקר – שזה מה שאני עושה, ושהגיע הזמן שאגיד את זה כמו שזה. אז כן. אני עוזרת לאנשים להתחבר לייעוד שלהם. אני עוזרת לאנשים להקשיב פנימה ולזהות מה הם באמת-באמת רוצים, אני עוזרת לאנשים להאמין ביכולות שלהם, לראות אפשרויות שהם לא ראו קודם, ולאזור אומץ לצאת לדרך. אני מזהה מהר איפה הדפוסים המעקבים ומצליחה להאיר עליהם ולעזור להשיל אותם.

מעבר לכך, יש לי המון ידע וכלים על ייעוד וחיבור אליו משנים של ניסוי ותהייה ושל לימודי תודעת העל. את הידע הזה אני חולקת בכל מיני צורות, וגם במפגשים אישיים.

אז אם אתם רוצים הכוונה וליווי בחיבור לעצמכם ולייעוד שלכם, מוזמנים לדבר איתי ולקבוע פגישה 🙂

באהבה,
מיכל.

 

רוצה אוויר להגשמה?

מכאן מצטרפים לניוזלטר ומקבלים עדכונים על תכנים חדשים ואירועים.

מכאן משתפים כדי שיגיע למי שצריך לקרוא את זה: