לוגו: האב לבגשמה

בואו נדבר רגע על נשמות תאומות

ספירלת לבבות מחברת נשמות תאומות
זמן קריאה: 2 דקות

יש הילה ורודה ונוצצת סביב העניין הזה של נשמות תאומות, אבל לפעמים מרוב שזה נוצץ אנחנו מפספסים כמה דברים חשובים.

כשמדברים על נשמות תאומות, soulmates, קשרים קארמתיים וכו', מדברים על קשר חזק שיש לנו עם בנאדם, שהתחיל הרבה לפני הגלגול הזה. בקשר קארמתי או במפגש עם נשמה תאומה, נרגיש כאילו אנחנו כבר מכירים את הבנאדם ויהיה לנו איתו חיבור מהיר וראשוני. נשמע מדהים, איפה הבעיה?

 

משהו שחשוב להבין על מערכות יחסים 

 

נתחיל ממשהו שחשוב להבין: רוב מערכות היחסים בחיים שלנו הם עם אנשים שהיינו איתם בגלגולים קודמים. רובנו התגלגלנו הנה המון פעמים (כ-500). אנחנו אוהבים להתגלגל עם אותן הנשמות שוב ושוב, כדי ללמוד איתן את השיעורים שלנו מזוויות שונות. פעם נהיה האמא, פעם הבת זוג, פעם הבן וכו'.

ככה שלהכיר מישהו מגלגול קודם, זה לא באמת כזה יוצא דופן, למרות שזה בהחלט תמיד כיף לקלוט שיש את הקשר הזה. 🙂

אחרי שהבנו שרוב הקשרים שלנו הם מגלגולים קודמים, אפשר רגע לעשות סדר במונחים 'קשר קארמתי' ו'נשמות תאומות'.

 

תפיסה חדשה על קארמות

 

לפי התקשורים של "תודעת העל", קרמה זה ניסיון לתקן חוויה שלא הייתה מוצלחת או מלאה מבחינת הנשמה שלנו.

לכן קשרים קארמטיים – הרבה פעמים הם קשרים שמנסים לפתור משהו שלא הצלחנו בגלגול הקודם, ולאו דווקא אנחנו אמורים להמשיך לסחוב איתנו לגלגול הנוכחי. זה יכול להתפתח לקשרים שלמרות האהבה והחיבור החזק, הקשר נהיה מורכב יותר ויותר ולא באמת מצליחים להתרומם מתוכו.

 

איך יודעים מתי לשחרר?


בכל קשר יש אתגרים וקונפליקטים חוזרים. בכל קשר יכולים להיות משברים. השאלה החשובה לשאול כאן היא: האם אנחנו מצליחים להתפתח ולגדול מתוך האתגרים, או שלמרות האהבה אנחנו לאורך שנים בלופ שלא מצליחים לצאת ממנו?

אני ממש לא אומרת לקום וללכת ברגע שקשה. אני לא מדברת על להיפרד כי יש קונפליקטים. העניין הוא לבדוק האם הניסיונות לגשר על הקונפליקט מקדמים ומקרבים אותנו (בהנחה שבאמת מנסים), והאם הקשר ממלא או מרוקן אותנו.

אם אתם מרגישים שאתם בקשר שלא מתקדם לשומקום ורק גוזל מכם אנרגיה, חזק ככל שהיה החיבור הראשוני ביניכם – יכול להיות שכדאי לשחרר.

 

הפוטנציאלים של העידן החדש

אנחנו בתחילתו של עידן חדש עכשיו, ויש לנו אפשרות לשחרר את כל החובות הקארמתיים שלנו, להתחיל נקי ולחוות קשרים בתדר גבוה וקליל יותר. התיקונים והקרמות שאנחנו מתעקשים לסחוב איתנו מקשים על החיים שלנו.

בעידן החדש יש לנו גם חוזים עם נשמות שאין לנו מטענים קודמים איתן, ויכול להיות לנו איתן יותר זורם ותורם. ובכלל, יש יותר מ"נשמה תאומה" או מ"האחד". יש לנו פוטנציאל לחוות זוגיות מדהימה ובריאה עם יותר מאדם אחד.

ספירלת לבבות מחברת נשמות תאומות

 

בקיצור. כמו תמיד, ההמלצה היא להתמקד במה שעובד ומצליח בחיים שלנו. לשחרר את הדברים שנתקעים. זה לא אומר לוותר ברגע שמשהו קשה או מאתגר, אבל אם אם רואים שאתם שוב ושוב מתמודדים עם אותו הקיר, כדאי לפקוח עיניים ולחפש את הדרכים הפתוחות שבהן התנועה כן זורמת ואפשר להתקדם…

……..

עוד על מאיפה מגיעות קרמות ולמה בעידן החדש כדאי להפסיק לתקן תיקונים – לומדים לעומק בקורס תודעת העל. בקרוב נפתחת קבוצת לימוד והתפתחות חדשה ברוח המידעים האלו, בה אנחנו מחברים תודעה גבוהה לחיי היומיום. מוזמנים להצטרף 🙂

פוסטים קשורים שאולי יעניינו אותך

המרחק בין שני אנשים שמסתכלים אחד על השניה
חיבור פנימי

על חיזור ויצירת מציאות

זמן קריאה: 2 דקות פעם אם הייתי רוצה מישהו, הייתי מתחילה איתו. וממשיכה; ממשיכה להראות לו שאני בעניין, ממשיכה ליזום מפגשים, ממשיכה לעשות צעדים כדי שהקשר יקרה. לפעמים הצליח

שווה לקרוא >

רוצה אוויר להגשמה?

מכאן מצטרפים לניוזלטר ומקבלים עדכונים על תכנים חדשים ואירועים.

מכאן משתפים כדי שיגיע למי שצריך לקרוא את זה: