לוגו: האב לבגשמה

למה חשוב לעשות את מה שאנחנו רוצים ולא לעשות את מה שאנחנו לא רוצים

ילדה מסתכל על משהו שהיא רוצה
זמן קריאה: 2 דקות

הרצונות שלנו הם איתות מהנשמה לדרך הנכונה לנו. אני לא מדברת על חשקים ארציים ('בא לי גלידה') או רצונות מדומים שלמעשה אימצנו מהסביבה. אני מדברת על הרצונות העמוקים שלנו – אלו שמלהיבים אותנו ומדליקים אותנו. כן, אלו שלפעמים רבות מביאים איתם מיד פחדים וספקות… כשרצון עמוק עולה בנו, זה אומר שיש לנו מאגר אנרגיה שנועד לתמוך במימוש הרצון הזה כאן בעולם הפיזי. המשמעות היא שכשאנחנו נשמעים לרצון שלנו, הנתיב נפתח, הזדמנויות מגיעות, ובאופן כללי דברים זורמים.

זה לא אומר שאין אתגרים – בהחלט יש אתגרים בנתיב הזה. אבל זה אומר שיש לנו יכולת ואנרגיה להתמודד איתם. המאגר האנרגטי והיכולות שלנו מכווננות על הנתיב הנשמתי שלנו; על מה שבאנו לעשות בעולם ושהרצונות שלנו מכוונים לעברו. כשאנחנו מנסים לעשות דברים שאנחנו לא באמת רוצים – כלומר שהם ככל הנראה לא חלק מהתכנית שלנו – אנחנו נתקלים בהרבה קשיים; במקרה הטוב, אנחנו מצליחים לעשות את מה שאנחנו רוצים אבל זה מתיש אותנו ולא נותן לנו סיפוק אמיתי. במקרה הפחות טוב, זה מביא לחוסר בטחון. (במקרים עוד יותר פחות טובים זה מביא לפציעות, תקלות ועוד הרבה דברים מתסכלים וכואבים).

ילדה מסתכל על משהו שהיא רוצה


מכירים את הציטוט של איינשטיין – "אם תשפוט דג ע"פ היכולת שלו לעוף הוא יעביר את כל חייו בתחושה שהוא טיפש?". אז זה בדיוק מה שאנחנו עושים כשאנחנו מנסים לאלץ את עצמנו לעשות דברים שאנחנו לא באמת רוצים.

הנה כמה דוגמאות:
* לנסות להתקבל לעבודה רק בגלל שזה "כסף טוב" למרות שהיא בכלל לא מושכת אותנו וגם לא קשורה ליכולות שלנו.
* לבחור מסלול לימודים רק כי זה נחשב או כי "צריך" תואר
* להירשם לאתר היכרויות כי זה מה ש'צריך' לעשות כדי למצוא זוגיות, כשבעצם ממש לא בא לנו על זה.

כשאנחנו עושים מה שאנחנו לא באמת רוצים, זה לרוב יביא לנו מפחי נפש, ואז נספר לעצמנו שאנחנו לא בסדר, שאנחנו דפוקים, ששומדבר לא הולך לנו וכו'. אני יודעת שקשה להקשיב לרצון שלנו, במיוחד כשנמצאים מימלא בחוסר בטחון, ובמיוחד כאשר מאוד לא ברור אם נצליח להגשים את הרצון ואיך נעשה את זה. ועם זאת, אני גם יודעת להגיד מניסיון, שלתת לגיטמציה לרצונות שלנו זה מתגמל וגם מעלה את הביטחון..

כדאי להתחיל עם דברים קטנים ולראות לאן זה מתפתח… וכמובן מוזמנים לכתוב לי ולשתף 🙂

פוסטים קשורים שאולי יעניינו אותך

רוצה אוויר להגשמה?

מכאן מצטרפים לניוזלטר ומקבלים עדכונים על תכנים חדשים ואירועים.

מכאן משתפים כדי שיגיע למי שצריך לקרוא את זה: