לוגו: האב לבגשמה

ידע הוא כוח. אבל יש עוד 3 כוחות הכרחיים להגשמה.

אילוסטרציה של 4 כוחות
זמן קריאה: 2 דקות

אומרים שידע הוא כוח. אבל ידע כשלעצמו הוא לא כוח מספיק כדי להגשים את המטרות שלנו. יש עוד כוחות שחשוב להשתמש בהם.

קודם כל, בשביל שהידע יהווה כוח עבורנו הוא צריך להיות מלווה במחשבה והבנה. אבל גם אם יש את אלו, יש עוד 3 כוחות מרכזיים:

1. כוח הרצון

אני לא מדברת כאן על על להפעיל כוח ומשמעת עצמית כדי לדחוף את עצמנו להתמיד בחריקת שיניים עד למטרה. אני מדברת על זה שלעצם הרצון שלנו יש כוח. הרצון שלנו ממגנט, בין אם אנחנו מודעים לכך או לא. בטח ובטח כשאנחנו מתחברים לרצון עמוק שלנו. ומאחר ולרצון יש גל גך הרבה כוח, חשוב לדעת לעבוד איתו נכון כדי שהוא לא ישרוף לנו תהליכים אלא ישחק לטובתנו.

2. כוח הרגש

הרגש שלנו יכול להטביע אותנו או להרים אותנו. כדי שהדברים שאנחנו רוצים וממגנטים יוכלו להידבק אלינו ולהישאר בחיים שלנו, חשוב שהחוויה הרגשית תתאם את מה שאנחנו רוצים ליצור. וחשוב שיהיה מיכל רגשי שיכול להכיל את מה שאנחנו רוצים. אז רגש זה כוח וצריך ללמוד לנהל אותו ושלא ינהל אותנו.

3. כוח הביצוע

אנחנו בעולם של חומר ולכן ברור שכדי שלהשיג את המטרות שלנו צריך גם לעשות. רק שלעשות לעשות לעשות יכול גם לשחוק אותנו ולא להביא לתוצאות הרצויות. עשיה היא אפקטיבית כשהיא מגיעה מתוך הקשבה וחיבור פנימי – בטיימינג, בקצב ובמינון המתאימים. ובהתאם למגמות של העולם החדש.

הכוחות לפי 4 היסודות

מחשבה, רצון, רגש ועשיה הם מילות קוד ל-4 היסודות. כל יסוד מתאר עולם שלם של כוחות. כדי לממש את המטרות שלנו ואת עצמנו – אנחנו צריכים לעבוד נכון עם 4 היסודות.

באקסלרטור ליציאה לאור נלמד להכיר יותר לעומק את 4 היסודות, ונלמד לעבוד איתם כדי לנהל נכון את האנרגיה שלנו, ולעשות תהליכים בצורה אפקטיבית.

אבל אנחנו לא רק נלמד אלא נתרגל. האקסלרטור היא תוכנית פרקטית שמשלבת תודעה גבוהה וחדשה עם הטמעה ועשיה. המטרה היא לעזור לכל משתתפ/ת לצאת לעולם עם הדבר הבא שלה/ו. כאן יש פרטים.

רוצה אוויר להגשמה?

מכאן מצטרפים לניוזלטר ומקבלים עדכונים על תכנים חדשים ואירועים.

מכאן משתפים כדי שיגיע למי שצריך לקרוא את זה: