לוגו: האב לבגשמה

למה מתכנתים עושים לי את זה – ואיך זה קשור ליצירת מציאות

אישה מסתכלת דרך קודים
זמן קריאה: < 1 דקה

לפני כמה שנים הקמתי וניהלתי קואופרטיב בכפר סאלד. במסגרת התפקיד, למדתי לבנות טבלאות מורכבות באקסל. אני זוכרת שכל כך התלהבתי מזה שמקלידים כמה מספרים, לוחצים Enter, ומיד קורה משהו בכל הקובץ. זה גרם לי ממש להידלק על עולם התכנות, לשקול ללמוד את זה, ולפתח משיכה למתכנתים 🙂

אז מה כ"כ מלהיב אותי בתכנות?
יש בזה מן האלוהות בעיני. ממש ככה. אפשר לתת פקודה וככה ליצור תמונות וצבעים ומספרים וכמעט כל מה שרוצים. למי שלא יודע איך עושים את זה, זה יכול להיראות כמו קסם. בעיקר אם יושבים ליד מתכנת זריז במיוחד. והקטע המגניב ביותר בזה, הוא שזה ככה בחיים!

אישה מסתכלת דרך קודים


אנחנו רואים סביבנו צבעים וצורות, ובעצם מאחורי הכל יש קודים אנרגטיים. ולא רק זה, אלא שאנחנו אלו שכותבים את הקודים האלו ולוחצים על Enter – בין אם במודע ובין אם לא. כשאנחנו לומדים את שפת הקודים הזו, אנחנו יכולים לכתוב קוד בצורה מדויקת יותר, ולתכנת לעצמו עולם שיותר דומה למה שאנחנו רוצים. חלקיק אלוהי אנחנו, זוכרים שאמרו לנו? וכן, כמו בכל תוכנה, ייתכן שיהיו באגים, אבל תמיד אפשר לבחון את הקוד ולדייק לפעם הבאה. וגם ליצור גרסאות מעודכנות יותר.

בקורס תודעת העל לומדים המון על הקודים האנרגטיים שמאחורי כל מה שקורה לנו וסביבנו, ועל איך לעבוד איתם ולתת פקודות בצורה מדויקת. מוזמנים להצטרף לשיעורים וללמוד לתכנת את החיים שלכם מחדש 🙂 לפרטים נוספים אפשר ליצור איתי קשר.

רוצה אוויר להגשמה?

מכאן מצטרפים לניוזלטר ומקבלים עדכונים על תכנים חדשים ואירועים.

מכאן משתפים כדי שיגיע למי שצריך לקרוא את זה: