לוגו: האב לבגשמה

על ביבי ויצירת מציאות

זמן קריאה: 2 דקות

מה הבעיה עם להגיד "רק לא ביבי"? למה לחזור על הסלוגן הזה שוב ושוב זו טקטיקה גרועה? יש כאן הסבר קצר. ולא, זה לא פוסט פוליטי. זה פוסט על איך ליצור את המציאות שרוצים.

אקדים ואומר שבאופן אישי, האיש מעורר בי צמרמורת של גועל, ושכבר מ-2003 אני מבינה שהוא אחד הדברים הגרועים למדינה שלנו. ובכל זאת, שוב ושוב הוא נבחר, למרות שכל מה שיש למתנגדיו להגיד זה – "רק לא ביבי". ואולי בגלל זה.

אני לא מבינה גדולה בפוליטיקה, אבל אני מבינה לא מעט בחוקים אנרגטיים. ואחד החוקים האנרגטיים החשובים הוא: מה שמתמקדים בו גדל. יש כל מיני דרכים להגיד את זה, ובגדול: האנרגיה שלנו הולכת בעקבות הרצונות והמחשבות שלנו, לכיוון אליו אנחנו מפנים תשומת לב.

 

תיכף אחזור לרמה האנרגטית, אבל לפני זה: באמת אתם חושבים שהכל חוץ מביבי עדיף? נניח, אפילו בנט? כי הרי די ברור שבין מצביעיו לשעבר של ביבי יהיו לא מעט שיימצאו בו אלטרנטיבה. או ביאיר לפיד. ורבים ממתנגדיו של ראש הממשלה ממש לא היו רוצים את אלו כתחליף. אז מה הרעיון של "רק לא ביבי"?

חוזרת לעניין האנרגטי. כשאנחנו אומרים מה אנחנו לא רוצים, אנחנו ממשיכים לחזק את זה ולתת לזה אנרגיה. ביבי נטען אנרגטית מכל העיסוק הזה בו / נגדו. מעבר לכך, גם אם הוא לא ייזכה שוב, די ברור שנקבל את אותה גברת בשינוי אדרת. למה? כי לא אמרנו מה כן. לא הגדרנו איזה ראש ממשלה אנחנו רוצים.

דמיינו שחברת הייטק מחפשת עובד והיא לא יודעת מהן דרישות התפקיד. מה הסיכוי שהיא תמצא את העובד שמתאים לה? וגם אם כן, כמה זמן זה ייקח? כמה עובדים לא מתאימים היא תקלוט בדרך? כמה זמן ואנרגיה יבוזבזו בתהליך? צריך להגדיר מה מחפשים.

 

ככל שאנחנו יותר מדוייקים בכוונה שלנו, כך מה שמגיע יותר קרוב למה שאנחנו רוצים. לא רוצים ראש ממשלה שאוכל גלידה באלפי שקלים? סבבה, בואו נגדיר את זה על דרך החיוב. למשל: "רוצים ראש ממשלה צנוע, שאכפת לו מכספי הציבור ומשתמש בהם בחוכמה". לא רוצים ראש ממשלה שעסוק רק במה שחושבים עליו? למה לא להגיד: "דרוש ראש ממשלה עם חזון שעסוק בהגשמת מטרות לטובת העם"? למשל.

נסו את זה גם בפעם הבאה שאתם מחפשים עבודה חדשה, זוגיות חדשה, דירה חדשה וכו'. במקום בלהתמקד במה לא אהבתם ובמה אתם לא רוצים, תחשבו מה כן. קחו את הצד השני של התכונות שאתם לא רוצים כדי להבין מה אתם כן רוצים, ועל זה שימו את הפוקוס. מבטיחה שזה יוביל אתכם קדימה ולמקום נכון יותר עבורכם 🙂

רוצה אוויר להגשמה?

מכאן מצטרפים לניוזלטר ומקבלים עדכונים על תכנים חדשים ואירועים.

מכאן משתפים כדי שיגיע למי שצריך לקרוא את זה: