לוגו: האב לבגשמה

למה החיים שלי נהיו יותר ויותר קשים – ומה עשה שינוי מיידי

אישה מתעוררת במאבק עם שעון מעורר
זמן קריאה: 2 דקות

מכירים את ההרגשה שהחיים מקשים עליכם יותר ויותר, ושבכל החזיתות הדברים מסתבכים? ככה הרגשתי לפני 4 שנים; הרגשתי שהעולם מעמיד אותי עם הגב לקיר. עבדתי אז בעמותה מדהימה. הנחיתי קבוצת נוער וליוויתי אותם פרטנית, והגדרת התפקיד שלי היתה לעזור להם לממש את הפונטנציאל שלהם – תפקיד החלומות שלי. אבל סבלתי. זו היתה תקופה שהייתי בחוסר אנרגיה ללכת לעבודה. היו לי קשיים עם חלק מהצוות, שהלכו והחריפו. היחסים ביני לבין השותף שלי להנחיה נהיו טעונים יותר ויותר, ואני הייתי בהמון חוסר בטחון ותחושה של חוסר יכולת. השיא היה 3 ימי עבודה אינטנסיבית שגמרו אותי מבחינה רגשית, והסתיימו בפיצוץ עם השותף שלי לעבודה ועם עוד כמה אנשי צוות. בסיום הימים האלו יצאתי לחופשת פסח בוכה, ועם חוסר רצון לחזור לעבודה ו/או לראות שוב אף אחד מהעובדים.

כשסיימתי לבכות הבנתי שכל מה שקרה באותה התקופה, היה מעין קריאה של היקום אלי להתחיל "להביא את עצמי". הבנתי שבאופן לא מודע (וגם מודע), אנשים ביקשו ממני את זה – וככל שחששתי ופחדתי ולא עשיתי את זה, ככה הבקשה הפכה לדרישה. הבנתי שהסיטואציות האלו שהביאו אותי לקצה היו בשביל שאתעורר על עצמי. או יותר מדויק – בגלל שלא התעוררתי על עצמי קודם.

 

קריאת השכמה מצלצלת

 

באותה התקופה כבר למדתי תודעת העל וידעתי שהייעוד שלי הוא לעשות שיני תודעתי, אבל לא ידעתי איך לעשות את זה במקום העבודה שלי, למרות שהכל היה פרוס בפני: משאבים, חופש פעולה, נערים שהיו פתוחים לקבל ממני, שותף שרק רצה שאני אוביל. בנוסף, היו הרבה דברים בגישה של מקום העבודה שהתנגדתי אליהם – אבל לא ידעתי להגיד מה האלטרנטיבה שאני מציעה. מהנקודת ייאוש הזו וההבנה שאני צריכה להביא את עצמי לעולם, התחלתי ללכת לטיפול. בתהליך נזכרתי מי אני ומה אני רוצה לתת לעולם. הבנתי גם מה הסיבה הגבוהה שאני במקום העבודה ההוא. בהמשך גם התבהרה לי הדרך שלי. כבר אחרי פסח, כשחזרתי לעבודה, התחלתי להביא את עצמי, והתוצאות הגיעו מהר מאוד. מיידית נהיה לי יותר קל וכיף – עם עצמי, עם הצעירים שליוויתי ועם הצוות.

גיף של אישה רוקדת בנצחון


זה בעצם מה שקורה כשאנחנו מדייקים את עצמנו ומביאים את מי שאנחנו באמת לעולם: החיים הופכים להיות קלים ומהנים יותר. יורד מאיתנו עול. הרבה מאוד חיכוכים נפתרים. נעלמת התחושה של ללכת עם הראש בקיר. זה לפעמים מאוד מפחיד להביא את עצמנו ולעשות את הייעוד שלנו, אבל ככל שאנחנו מתנגדים לזה, כך החיים מביאים מולנו התנגדויות וקשיים. וככל שאנחנו מתעסקים פחות במה חושבים עלינו ויותר ב-מה שחשוב לנו ובמה שאנחנו צריכים לקדם בעולם, כך יש לנו יותר תמיכה אנרגטית מהיקום.

כיום אני משתמשת בכלים שלמדתי באותו הטיפול (ובעוד אינספור תהליכים שעשיתי בחיים) כדי לעזור לאנשים לבטא ולממש את עצמם. זו בעצם מטרת העל שלי בכל מה שאני עושה. אם אתם מרגישים את הקריאה להביא את עצמכם לעולם ומתקשים לעשות את זה, אשמח לעזור לכם במפגש אישי.

רוצה אוויר להגשמה?

מכאן מצטרפים לניוזלטר ומקבלים עדכונים על תכנים חדשים ואירועים.

מכאן משתפים כדי שיגיע למי שצריך לקרוא את זה: