לוגו: האב לבגשמה

איך יהונתן כתב 12 ספרים בשנה?!

יהותן כיס-לב
זמן קריאה: 2 דקות

לפני כמה שבועות קראתי בקיר של חברת פייסבוק שלי, שבן זוגה, יהונתן כיס-לב, כתב 12 (!) ספרים בשנה האחרונה (!!!). בתור מישהי שאוהבת לכתוב ורוצה לעשות את זה יותר, הרגשתי שאני חייבת לדעת איך הוא עשה את זה. מפה לשם נולד הרעיון לראיין אותו, כדי שעוד א/נשים ייהנו מההשראה הזו. אחרי שקבענו את הראיון, גיליתי שיהונתן בכלל מגשים חלומות סדרתי; כבר בילדות הגשים חלום והתחיל קריירה של שחקן טלוויזיה. בהמשך התפרנס במשך 10 שנים מציור. בנוסף, הוא היה פעיל לאורך השנים בהרבה ארגוני שלום.

יהותן כיס-לב


על כל זה תוכלו לקרוא במקומות אחרים ברשת, אז כאן פחות דיברנו על זה.
אבל דיברנו על:

* איך הוא תמיד מצליח למצוא "מוזה" (יש לו טריק מגניב!)

* איך הוא מנהל את הזמן שלו (בלי רשימות!!)

* איך הוא מתמודד עם פחדים (ואיך הוא מבדיל ביניהם לבין אינטואיציה).

* איך הוא תיכנת את עצמו מחדש כדי להאמין שאפשר להתפרנס מאמנות

הראיון נותן מלא השראה לכל מי שרוצה לצאת לאור ולקחת ברצינות את נתינת המתנות שלו/ה לעלם. יהונתן כותב באנגלית ומוכר את הספרים שלו באמזון, אז הראיון באנגלית. אבל יש תוספת בעברית! מייד אחרי הראיון רציתי לשאול את יהונתן עוד כמה שאלות כדי לחדד נושאים שדיברנו עליהם בראיון, וצילמנו גם את זה למקרה שייצא בעל ערך לאחרים. ו.. לגמרי יצא בעל ערך!

יהונתן פשוט מעורר השראה. החלק בעברית אמנם מתייחס לנושאים שדיברנו עליהם בראיון המלא, אבל לגמרי אפשר להבין אותו גם בזכות עצמו. לשני הסרטונים גם יש גרסת אודיו, לטבות מי שכמוני, אוהב/ת לצרוך את התוכן שלו/ה תוך כדי נסיעה/שטיפת כלים/הליכה/קיפול כביסה.

מוזמנים ללחוץ על הקישורים מתחת לסרטונים ולהוריד לנייד. מקווה שתהנו ותיתרמו!

רוצה אוויר להגשמה?

מכאן מצטרפים לניוזלטר ומקבלים עדכונים על תכנים חדשים ואירועים.

מכאן משתפים כדי שיגיע למי שצריך לקרוא את זה: