לוגו: האב לבגשמה

למה אין דבר כזה שאין לך כוח רצון

"די להגיד שאין לך כוח רצון!"
זמן קריאה: 2 דקות

בשבוע שעבר שמעתי מהרבה אנשים שהם לא מצליחים להוציא לפועל את מה שהם רוצים, וש"אין להם כוח רצון". זה העלה לי רצון עז להגיד גם לכם את מה שאמרתי להם:

תפסיקו להגיד שאין לכם כוח רצון!

"די להגיד שאין לך כוח רצון!"


לרצון יש כוח. המון כוח.
ברגע שיש רצון, הכוח קיים.

אולי אתם אומרים עכשיו, "טוב, היא לא מכירה אותי. לי באמת אין כוח רצון."

אבל בלי להכיר אתכם, אני אומרת – לא קיים. לרצון יש כוח. זה הטבע שלו. זה בכלל לא אישי. כשאנחנו רוצים משהו אנחנו מתחילים באופן לא מודע למשוך לחיים שלנו אנרגיה כדי לממש את מה שאנחנו רוצים. לכל אחד יש כוח לעשות את זה וכולנו עושים את זה כל הזמן.

אז מה כן?
לפעמים אנחנו רוצים כמה דברים סותרים.לפעמים יש בנו חלק שרוצה להשאר עם המצב כמו שהוא, ולא לקבל את מה שאנחנו מספרים לעצמנו שאנחנו רוצים.לפעמים יש לנו פחד לקבל את מה שאנחנו רוצים ולהתמודד עם המחיר.לפעמים אנחנו לא מאמינים שמה שאנחנו רוצים אפשרי, או שמגיע לנו לקבל אותו.

כשאנחנו אומרים לעצמנו שאין לנו כוח רצון, אנחנו מחלישים את עצמנו, מה שלא באמת עוזר לכוח הרצון ולאפשרות לעשות את השינוי שאנחנו מנסים לעשות. יותר מזה, אנחנו בעצם מסירים מעצמנו את האחריות. אמנם זה גורם לנו להרגיש אשמים, מיואשים או פשוט גרועים,אבל לפחות יש לנו לגיטמציה. הרי מה לעשות.. "אין לנו כוח רצון". "זה פשוט ככה".

חישבו מה היה קורה אם במקום זה הייתם אומרים "יש לי כוח רצון, וגם יש בי פחד להשיג את מה שאני רוצה", או "יש בי פחד שלא אקבל את מה שאני רוצה", או "אני לא רוצה להתמודד עם המחיר שכרוך במה שאני רוצה". אלו אמירות שנותנות מידע כלשהו. מכאן אפשר לבחור אחרת ולהתקדם – לקחת אחריות. זה יותר קשה מפשוט לפטור את עצמנו בכך שאין לנו כוח רצון. אבל תכלס? יותר מקרב אותנו לשינוי שאנחנו רוצים לעשות.

רוצה אוויר להגשמה?

מכאן מצטרפים לניוזלטר ומקבלים עדכונים על תכנים חדשים ואירועים.

מכאן משתפים כדי שיגיע למי שצריך לקרוא את זה: