לוגו: האב לבגשמה

הקשבה פנימה כאורח חיים

להקשיב פנימה זה לא רק לאיזה קול מקשיבים, זה גם איזה שאלות שואלים
זמן קריאה: 2 דקות

האם כדאי להשקיע ברשימת תפוצה?", "האם אני צריכה לכתוב פוסטים כדי לשווק?" השבוע מישהי הייתה אצלי בפגישת ייעוץ ושאלה אותי את השאלות האלו.

עניתי את אותו הדבר שאני אומרת כששואלים אותי מה כדאי ללמוד או לאכול: שמה שחשוב בעיני זה לבדוק מה מתאים לה. במקרה הזה: לאיזה ערוץ היא מתחברת, מה הכי קל ואפקטיבי עבורה.

ערוצי שיווק הרי יש מיליון, וכמו בכל תחום בחיים – לכל אחת ואחד מתאים משהו אחר. יש אנשים שרשימת תפוצה זה כלי מאוד אפקטיבי עבורם, ויש אנשים עם עסקים סופר מצליחים בלי רשימה. יש אפילו עסקים סופר מצליחים שרחמנא ליצלן גם לוגו ודף פייסבוק אין להם. זה בדיוק כמו שיש אנשים שהולכים ללמוד מחשבים ועושים בזה מלא כסף, ויש כאלו שלומדים מחשבים ונשארים מובטלים. לכל אחד מאיתנו יש יכולות אחרות, רצונות אחרים, העדפות שונות וחוזקות אחרות. או כמו שאומרים בז'רגון הרוחני: לכל אחד יש תדר אחר. וכשאנחנו עובדים עם מי שאנחנו ועם מה שמתאים לתדר שלנו, התוצאות שלנו יותר טובות, אנחנו נהנים יותר מהדרך ופחות מתאמצים.

הקשבה פנימה זה לא רק את מי שואלים, זה גם מה שואלים; יש שאלות שעצם השאילה שלהן מחברת אותנו פנימה. ויש שאלות שגם אם נפנה פנימה – לא נמצא עליהן תשובה או שהתשובה תהיה חיצונית. מבחינתי הקשבה פנימה זה אורח חיים. זה הרבה מעבר למדיטציה או כל כלי אחר שמאפשר קבלת תשובות מהקול הפנימי; זה מאיזה מקום אנחנו בוחנים את הדברים, מאיזה מקום אנחנו מקבלים החלטות, וגם איזה שאלות אנחנו שואלים.

לכן בהדרכה שלי על להתחבר לווייז הפנימי הקדשתי חלק לאיזה שאלות כדאי לשאול ולאיזה שאלות אין טעם לשאול. האמת שזה אחד החלקים שאני הכי מבסוטה שהוספתי להדרכה הזו. ויש גם מדיטציה שאפשר להיעזר בה 😉 ולגבי התייעצויות: אין בעיה להתייעץ עם מומחים ועם אנשים בעלי ידע שלנו אין. זה אפילו חשוב במקרים רבים. אבל החוכמה היא להקשיב לקול הפנימי שלנו, ואז לחבר את התשובות שלו למציאות ולתנאי השטח – לא ההיפך! וזה נכון בכל תחום ותחום בחיים שלנו.

 

להקשיב פנימה זה לא רק לאיזה קול מקשיבים, זה גם איזה שאלות שואלים

 

רוצה אוויר להגשמה?

מכאן מצטרפים לניוזלטר ומקבלים עדכונים על תכנים חדשים ואירועים.

מכאן משתפים כדי שיגיע למי שצריך לקרוא את זה: