מפגש השראה וחיבורים: ההרמוניה החדשה. על שייכות בעולם החדש

אחת לכמה זמן אני עושה מפגשי קהילה לללא עלות – להשראה, העשרה ויצירת חיבורים. הנה פרטים על המפגש הקרוב:

מי בפנים?

המפגש מיועד לאנשים שרוצים:
* לפעול מתוך חיבור פנימי ותודעה חדשה – לא לפי מה שצריך.
* להכיר אנשים חדשים בתדר דומה.

חלקכם נוודים דיגיטלים, חלקכם ברילוקיישן, חלקם מחפשים את המקום הבא וחלקכם סבבה עם איפה שאתם.

מה שמשותף הוא שכולכם מגיעים מעולמות ההתפתחות אישית וראיית עולם אחרת.

מה בתפריט:

1. חיבור לפרספקטיבה גבוהה
תוכן השראה על הרמוניה ושייכות במציאות המשתנה.

2. חיבור לעצמך
דרך קלפי 'לתת לעצמך לקרות'.

3. חיבור לאחרים
ניהיו שיתופים בזוגות בחדרים נפרדים – עם שאלות מנחות.


המרחב במפגשים האלו מאפשר לאנשים להביא את עצמם ולהכיר בלי סמול טוק,
ובדרך כלל נוצרים חיבורים מקדמים לנשמה ולהגשמה.

הפרטים הטכניים:

בזום
שני, 29.6
16:30-18:0
ללא עלות

 

ררוצה להצטרף?

איזה כיף ✨ אשמח להכיר אותך קצת לפני, כדי לדייק את המפגש. מזמינה אותך לענות על השאלה עד כמה שמתאים לך.